Aqua fitness - dla kogo jest gimnastyka w wodzie

Czy aqua aerobik jest dla mnie odpowiedni?

Porady - aquaaerobik to zdrowie dla każdego

Jak pewnie zauważyliście naszą domeną od początku istnienia klubu jest aqua aerobik. Oj tak, prowadzimy zajęcia od 2003r.! Jesteśmy więc specjalistami w dziedzinie. Nic dziwnego zatem, że wypuściliśmy w świat kilkunastu dobrze wyszkolonych i doświadczonych instruktorów aqua aerobiku. Pamiętacie na pewno Sebastiana, Kasię, Sandrę, Anię czy Rafała? Nie wspominając o pozostałych osobach, których nie sposób wymienić wszystkich z imienia. Z resztą nie o nich dzisiaj chcemy Wam opowiedzieć.

Często pytacie nas czy aqua aerobik jest dla Was, czy możecie na niego chodzić? Odpowiedź brzmi: TAK! Jeśli nie macie przeciwwskazań medycznych oczywiście. A więc tak: osoby starsze, osoby niepełnosprawne, kobiety w ciąży, nastolatki, osoby z problemami ze stawami czy z kręgosłupem. Dosłownie, każdy. Każdy z Was może uczestniczyć w zajęciach.

Aerobik wodny jest idealną wersją treningów, podczas których wzmacnia się mięśnie, spala kalorie a nie obciąża stawów i kręgosłupa. W przeciwieństwie do ‘suchych’ ćwiczeń, tutaj nie poczujesz się spocona/y. Nie będziemy Was okłamywać, że się nie zmęczycie. Nie ma takiej opcji, żeby ćwicząc się nie zmęczyć, poza tym na zajęciach u naszych instruktorów np. Patryka czy Magdy, na pewno poczujecie zmęczenie a hasło: szybciej, szybciej, mocniej, mocniej będzie Wam się śniło po nocach ale właśnie o to chodzi – chodzi o to by trening w wodzie był efektywny, ale nie obciążający.

Nie martw się, że nie dasz sobie rady. Jest wiele odmian aqua aerobiku, które znajdziesz także u nas. Poza ćwiczeniami, będziesz się też dobrze bawić, tutaj nikt nikogo nie ocenia, można wręcz zawrzeć nowe znajomości, które z czasem mogą przerodzić się w przyjaźń a nasi instruktorzy na pewno sprawią, że będziesz się śmiać i ćwiczyć jednocześnie.

Wracając do rodzajów zajęć. W naszej ofercie znajdziesz makarony (ćwiczenia z długimi i z krótkimi piankowymi makaronami jako obciążnikami), brzuchy (trening nastawiony na wzmocnienie mięśni brzucha), pasy (trening dla zaawansowanych w pasach wypornościowych). Na specjalne okazje np. maratony prowadzimy aqua dance (zajęcia w rytmach latynoamerykańskich), aqua kickboxing (boksowanie i wykopy) czy aqua running (wodne bieganie).

Jeśli więc zastanawiasz się, czy aqua jest dla Ciebie to odpowiedź już znasz. Teraz wstań z kanapy, spakuj torbę na basen i dalej na zajęcia. Pamiętaj – każdy ruch wytwarza endorfiny, a więc poczujesz się szcześliwsza/y.

Powrót do listy artykułów